Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Je kunt je product(en) retourneren binnen 30 dagen in Nederland en België. Zorg er wel voor dat de producten nog niet gedragen zijn en dat de kaartjes er nog aanzitten. Retourneren is op eigen kosten.
– Vanwege onze nadrukkelijke wens om het milieu zo min mogelijk te belasten, doen we een dringend beroep op onze klanten door zorgvuldig een bestelling te plaatsen. En niet zo maar vanuit gemakzucht veel verschillende kleding-maten bestellen en dit na ontvangst vrijwel onaangeraakt weer terug te sturen. Hierdoor moet er vaak nieuwe verpakking worden gebruikt, meerdere partijen aan het werk gezet worden en mogelijk moet er onnodig gereden worden.
– Mochten wij constateren dat kleding aantoonbaar langer gedragen is dan alleen passen, hebben wij het recht om de retour gestuurde kleding te weigeren.
– Ook zodra kleding wordt retour gestuurd en overduidelijk naar onprettige lichaamsgeur ruikt nemen wij het recht voor om de retourzending te weigeren, dan wel het desbetreffende artikel in rekening te brengen/in te houden op het retourbedrag.
– Je ontvangt zo snel mogelijk, en uiterlijk na 14 dagen nadat je aan ons hebt gemeld dat je wil herroepen het bedrag terug op dezelfde manier als dat je ons hebt betaald. Wij mogen wachten met het terugbetalen totdat wij het artikel(en) terug ontvangen of totdat je aantoont het product(en) aan ons te hebben verzonden.
– Je kan ook op een andere manier herroepen of je retour versturen. Als het maar duidelijk is dat je wilt herroepen. Je kan, in dat geval, je retour melden via dit e-mailadres: [email protected] of stuur je retour direct naar het volgende adres samen met de retourbon. Vermeld in ieder geval het ordernummer, je naam en adresgegevens;

LOVETRIGGER® retouren
Ordenplein 3
7312NK Apeldoorn

Hoe krijg ik het bedrag van mijn retouren terug?

Je krijgt je geld terug op dezelfde manier als je het aan ons hebt betaald. Hieronder lees je hoe het terugbetalen verloopt bij de verschillende betalingsmethoden:

– Achteraf betalen (Afterpay). Het bedrag van je retouren wordt in mindering gebracht op het openstaande bedrag.
– iDeal. Wij storten het bedrag terug op je rekening.
– Creditcard. Het bedrag wordt retour gestort op je creditcard.
– PayPal. Wij zorgen dat je retour-bedrag weer op je Paypalaccount komt te staan.
– We betalen je altijd zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met betalen tot we je retour goed hebben ontvangen.
– Helaas komt het voor dat iemand bewust meerdere artikelen besteld om verzendkosten vrij te kunnen bestellen en vervolgens een paar van de bestelde artikelen klakkeloos terugstuurt. In dit geval zullen wij alsnog verzendkosten in rekening brengen en dit op het retourbedrag inhouden.

Hoe kan ik mijn product omruilen en een ander product bestellen?

De verkeerde maat of toch niet helemaal de juiste kleur? Stuur de producten die je niet wilt hebben retour en plaats een nieuwe bestelling.

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?

Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. Je hebt na melding van retour nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren.

De genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:

– Als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
– Als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen.
– De waardevermindering van kleren die meer zijn gebruikt dan nodig om de aard, kenmerken en werking te beoordelen kan worden doorberekend aan de consument.
– De consument ontvangt een bevestigingsmail n.a.v. een bestelling, daarin staat een link naar het Europese modelformulier voor herroeping. De consument kan daar gebruik van maken indien hij dat wenst.

Formulier voor Herroeping